lunes, 12 de abril de 2010

UNIBERTZITATEKO PROBA 2007

A)Ulermena:

1.Beharrak bultzatuta sortu zuen,bere txakurra hil ziolako.
2.Errausteko lekua txantxat hartzen zuten animalirik ez dutenek.
3.Inguruko ura eta lurra kutsatzea.

B)Gramatika galderak:

4)
Zitzaidan - Zait
Zuen - Du
Du - Dio
Dio - Zion

5)
Zitzaidan - Kexkatu
Esaterako - Adibidez
Maiz - Askotan
Hedatu - Zabaldu

6)
-Horien beharra ikusi baidute zabaldu dira.
-Antoñanaren iritziz
-Animalia merezi duen agurra
-Higienikoa zelaren ustez.



C)Idazlana:

Nik orain igel "bonbina" bat daukat,baina niri txakur bat nahiago dut,txikitetan.Txikitan nik dortkak, arrainak eta kanarioak dauzkat,eta bi aldiz txakurra daukat baina bi asteetik bakarrik.Nik animalia asko gustatzen dut.Nik beti nahi dut animaliei batekin bizitzeko dut eta orain egun asko egin dut,nire mutilagun hiru katuak,bi dortoka eta hudo bat dauzka eta ,gainera maitasun asko eman dute.
Pisu txikietan bizitzea ez da egokia zenbait animaliekin.Baina zenbait animaliekin txikiak ona da.Nire ustez,zu txakur edo katua nahi duzu ez duzu erosiko,joan txakurtegi bat eta hartu bat han,animali asko egoera oso txarto egon dira.



No hay comentarios:

Publicar un comentario